Domů / Značky / Mercedes / 2014 Mercedes-Benz B-Class Electric Drive
2014 Mercedes-Benz B-Class Electric Drive

2014 Mercedes-Benz B-Class Electric Drive

Mercedes-Benz B-Class Electric Drive je velmi odlišný od normálních vozů automobilky Mercedes. Namísto velkých motorů s co největším počtem koňských sil, si tento malý bzučící vůz vystačí s tichou baterií, která se ukrývá na předních kolech. Jedná se o první elektrický vůz značky Mercedes-Benz a první z třídy B-Class, která překročí velkou louži. Mercedes-Benz má totiž novou strategii a snaží se jí plnit na sto procent. Hlavní náplní je uvést na trh co největší škálu různorodých modelů, které budou všestranné a osloví každého.

Mercedes-Benz B-Class Electric Drive je kompletní balíček, který vyniká svojí úsporností, efektivitou a zároveň vysokou bezpečností, luxusem a trvanlivostí na které jsme u automobilky Mercedes-Benz zvyklí. Samotný vůz je již na trhu a ceny stanovené pro americký trh začínají na 41 000 dolarů, což je v přepočtu na české koruny zhruba 779 000 korun.2014 Mercedes-Benz B-Class Electric Drive

Design vozu se inženýrům v Mercedesu povedl. Měkký čumák společně s chladičem a nárazníkem vytváří solidní dojem robustnosti a velké logo vpředu dá pak vyniknout touze se prosadit a ukázat jaká síla se schovává v tomto ekologickém drobečku. Další pochvala se posílá směrem k světlometům. Nádherná LED světla pro denní svícení a LED blinkry dávají vozu život a získává tak energičnost a dravost.

Celkový dojem z venkovní části vozu, je velmi dobrý, ale stále se jedná o třídu B a tak nemůžete čekat prostorný vůz, do kterého nacpete celou rodinku i s tchýní a odjedete na 14 dní na dovolenou. Přesto vás design dostane do kolen a Mercedes-Benz prostě ví, co dělá.

2014 Mercedes-Benz B-Class Electric DriveInteriér vozu je velmi moderní a nabízí všechny informační technologie, které se do nejnovějších vozů dávají. Prostor pro pasažéry je dostatečný, ale skuteční obři na zadních sedačkách budou mít menší problémy s koleny.

Hlavní pozornost uvnitř vozu upoutá středová konzole se třemi kulatými otvory na klimatizaci a velký displej s navigací. Interiér je zpracován v prvotřídních detailech a jistě upokojí i náročného klienta.

Hnací ustrojí, pod kapotou vozu ukrývá 174 koňských sil a sprint z nuly na sto zvládne vůz za 8 sekund. Maximální rychlost vozu je stanovena na 160 km/h a je elektronicky omezena. Můžeme se tedy dočkat různých úprav v budoucích dnech, kdy se tento drobeček ukáže v mnohem rychlejším světle.

O Makawiel

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *