Alfa Romeo poprvé představila jméno Giuliettav roce 1954 po sérii kompaktních vozů, které zahrnovaly sedan, kupé a kabriolet modely. Jedná se o jeden z nejvíce ikonických modelů Alfy a Giulietta je známá pro své krásné modely karoserií a sportovní ambice. Giulietta byla nahrazena v roce 1965 modelem Giulia a to až do doby 2010, kdy byla opět oživena. Nyní se dočkáváme konečného designu pro rok 2015 a Alfa Romeo rozšířila celou sestavu o model Sprint, který je dodáván s několika exkluzivními funkcemi a zbrusu novým motorem.
Zavedení Giulietta Sprint se oslavuje 6oleté výročí typové modelu. Původní Giulietta byla odhalena na konci roku 1954, a ačkoliv v současné době nemá auto nic společného s tímto nádherným kupé, Alfa směřuje především k oslavě modelu Sprint a připomíná si tak slavnou minulost společnosti.
Seznam změn v exteriéru je poměrně kratší než bychom čekali. Nicméně nové údaje, ukazují na detaily, které oddělují verzi Sprint od normálního modelu Giulietta. Nejvýraznější změna je kolem zad, kde nový nárazník s vestavěným difuzérem a čtyřmi ploutvemi nahradí standardní kus. Sportovní charakter vozu je umocněn nadrozměrným chromovaným výfukem.
Uvnitř Sprint najdeme v podstatě to samé co u Giulietta s možností standardních funkcí a černém sportovním čalounění. Sedadla jsou zabalena do Alcantary a prošité červenou nití. Opěrky hlavy jsou zdobeny červeným nápisem „Sprint“. Technologie uvnitř vozu nabízejí standardní funkce, na které jsme zvyklí. Tempomat, zadní parkovací senzory či multimediální systém s 6,5 palcovým displejem.
Pod kapotou najdeme motor o objemu 1,4 litru, který utáhne 150 koňských sil. Tento motor dokáže vytáhnout vůz na 210 km/h a překonat sprint z nuly na sto za 8,2 sekundy. K dispozici jsou samozřejmě i další verze motorů, ale to vše již nespadá do standardní verze a za takový luxus, si musíte připlatit.