V roce 2014 se přihlásil o slovo McLaren se svým novým vozem 650s, který nahradil čtyři roky starý MP4-12C. Nyní přichází další nový kousek, který nese název 625C a je to chudší příbuzný k 650s. Jenže má to pár ale. Než zatratíme nový vůz McLaren 625C, který má být o něco pomalejší než jeho starší bratr, měli bychom znát pár faktů, které možná ovlivní náš názor v konečném shrnutí.
Vizuálně se 625C podobá silnějšímu bratrovi, ale v přední části se můžeme všimnout nápadné podobny vozu, s kterým McLaren vyrukoval nedávno. Na mysli máme nový hybridní hypersport britské automobilky.
Hlavní důvody nulových změn na karoserii McLaren 625C mohou být dva. První je ten, že se jedná o dokonalý a krásný vůz, druhou věcí je ta, že vůz má být nabízen převážně na asijském trhu, kde si potrpí na vlastní úpravy. McLaren se tedy nejspíš vydá směrem k zákazníkům a dovolí jim maximálně upravit vůz podle svého.
Interiér opět pochází z původního vozu 650S a ani v tomto směru nenabídne 625C příliš novinek. Přesto se do nového modelu vešlo pár novinek, které jinde nenajdete. Celý vůz je koncipován pro každodenní používání a je tedy kladen velký důraz na jízdní vlastnosti a pohodlí během řízení bez ohledu na ztrátu výkonu. Uvnitř kokpitu se dočkáme standardní výbavy v podobě klimatizace, bluetooth, navigace, LCD displeje atd.
Hlavní a dost podstatnou změnu najdeme pod kapotou vozu. Motor V-8 o obsahu 3,8 litru dokáže rozpálit tento vůz doběla. McLaren 625C tak nabídne 616 koní 450 liber stop točivého momentu. Zrychlení z nuly na sto zvládne za 3,1 sekundy a maximální rychlost se zastaví na krásném čísle 333 km/h.
McLaren 625C je krásné auto, ovšem něco mu chybí. Možná je to tím, že nemá vlastní příběh a vše je uděláno podle aut, které si zasloužili své místo na trhu. Jak se mu povede na asijském trhu ukáže jen čas.