Série Lexus IS se objevila v roce 2000 a byl to jejich první pokus o vytvoření sportovního sedanu. Japonská automobilka si s tímto zadáním velmi slušně poradila a vyrobila vůz nabitý 217 koňmi a 218 liber-stop točivého momentu a motorem V-6 o objemu 3,0 litrů. Postupem času se věci na voze měnili a kromě nových střev se vůz dočkal i úpravy designu. Ačkoliv se pro letošní rok moc úprav neodehrálo, alespoň co se týče vzhledu, stále má Lexus IC C co nabídnout.
Rychlí pohled na starší verzi a novou aktuální verzi pro rok 2015 vám rychle ukáže, co vše se změnilo. Zmenšená přední mřížka a nižší nasávání vzduchu je první věc, které se pod svažující kapotou všimnete. Tradiční světlomety ladně obepínají tvar vozidla a posouvají celou krásu do boků. Sportovní modely Lexusu IS jsou dodávány s větší agresivitou, než tomu bylo doposud.
Všimnout si můžete i kvalitního designu na 17-palcových kol, které jsou standardem pro tento vůz. LED brzdové osvětlení a přední světlomety vám pomůžou udržet vás vůz na silnici během temných nocí. Pochválit musíme celkovou konstrukci vozu, která je dělaná s přesností do detailů. Skvělé jízdní vlastnosti a aerodynamika nabízí rychlou a kvalitní jízdu s minimálním množstvím hluku uvnitř kabiny.
Japonská automobilka dělá čest svému řemeslu a interiér je doslova skvostem. Přestože se pro milovníky Lexusu bude zdát interiér jako zažitá věc, stále má co nabídnout a nejmodernější technologie se postarají o skutečnou kvalitu a požitek z jízdy.
Moderní středová konzole a futuristický design sedanu IS poukazuje na to, jak se Japonská automobilka nebojí budoucnosti a je si svým postavením na trhu velmi jistá. Přední sedačky nabízejí dostatečný komfort pro cestující. To se však úplně nedá říct o pohodlí, které poskytují zbylé sedačky. Ty by se daly označit pouze za nutné zlo v nejnutnějším případě.
Jak již bylo řečeno, nové napájení pro Lexus IS C je postaveno na 2,5 litrovém motoru V-6, který produkuje 204 koní. Nemusíte se tedy bát, že nebudete mít vítr ve vlasech. Stačí to umět vzít od podlahy.