V roce 2006 se Land Rover rozhodl prozkoumat své kořeny a vydal se cestou Range Rover Sport. Tento luxusní a sportovní vůz od Bimmeru a Mercedesu ukázal, jak dokonalá mohou být vozy SUV. Vůz se pyšnil dvěma motory, jeden motor V-8 o obsahu 4,4 litru nabídnul 300 koní a 315 liber-stop točivého momentu a druhý přeplňovaný motor v sobě ukrýval 390 koní a 410 liber-stop točivého momentu. Následně se v roce 2010 pohyboval RR Sport na 5,0 litrovém motoru V-8, který produkoval 375 koní.
V roce 2014 prošel opět Range Rover Sport novou generální úpravou, která proměnila tento kolos ve více aerodynamické tělo s 3,0 litrovým motorem V-6, který dokáže udržet 340 koní. Jedinečná konstrukce nesoucí designové prvky a nejnovější moderní technologie, proměnilo model SVR v neskutečné vozidlo, které je potřeba blíže prozkoumat.
Range Rover Sport je odvážný v exteriéru a ještě mnohem více ostří v modelu SVR. Lehké hliníkové tělo a zbrusu nový přední nárazník dodává celému vozu větší drive a šťávu. Revidované otvory pro sání vzduchu a tmavá povrchová úprava či SVR odznak, jsou jen třešinkou na dortu, jak dotáhnou celý vzhled vozu dokonce.
Při pohledu z boku oceníte více designových prvků, jako jsou blatníkové otvory, nová 21-palcová kola či vystouplé prahy. Land Rover Range Rover Sport SVR se zkrátka povedl, alespoň co se týče vzhledu.
Interiér je utopen v luxusu a v informačních technologiích. Kožené čalounění, nastavitelná sedadla či boční podpěry pro pohodlnější jízdu, jsou jen drobné střípky, které dělají další zářez pro SVR. Pohodlnější jízdu, si užijí i spolucestující na zadních sedačkách. Kromě většího prostoru je zde i větší možnost manipulace sklonu sedaček a nastavení. Zájemci o tento vůz si budou moci vybrat celkem ze čtyř barevných provedení interiéru od elegantní kabiny po divoké a lehčí odstíny barev.
Pod kapotou Range Rover Sport SVR se nachází přeplňovaný 5,0 litrový motor V-8, který naleznete třeba v Jaguáru F-Type R Coupé. SUV se ladně ohýbá pod 542 koňmi a 502 liber-stop točivým momentem. Zrychlení z nuly na sto zvládne SVR pod 4,5 sekundy, což je šíleně bláznivé. Maximální rychlost je stanovena elektronicky na 260 kilometrech za hodinu.