Peugot 308 se představil v roce 2007 jako nástupce 307. Nový konkurent proti ostříleným hochům, jako je Volkswagen Golf či Ford Focus byl postaven na stejném podvozku jako 307, ale dostal přepracované tělo a zdokonalený interiér. Kromě toho 308 obsahovala širokou řadu benzínových a naftových motorů, které se nezměnili až do faceliftu v roce 2011. V roce 2013 priwlo nové auto a s ním i nové možnosti. Díky skvělému zpracování, se Peugeot dočkal ocenění v roce 2014 od Evropské ceny auto roku a porazil vozidla jako je i3 BMW či Tesla Model S. Jelikož se nám pomalu, ale jistě blíží rok 2015, rozhodl se Peugeot blíže představit předehřátý model GT, který se může pochlubit extra silou a sportovnějším vzhledem ve srovnání se standardní verzí.
Speciálně postavené GT pro 308 je na první pohled vidět především na exteriéru vozu. V oblasti vpředu, můžete vidět nový chladič se třemi vodorovnými lopatkami a lvím odznakem. U normálních modelů se logo společnosti opírá o kapotu vozu. Dále to jsou Full-Led světlomety, které jsou k vidění pouze na 308S a zároveň je to důkazem, že GT je více než běžná 308. Přesuneme se na zadní část vozu a všímáme si černého difuzoru, dvojité ocasní trubky a GT odznaku. Dále na vás čekají drobné detaily, jako černé kryty zrcátek, tónované skla či 18-palcová kola zabalené do Michelin Pilot Sport 3 pneumatik.
Sportovní 308 GT je stejně dynamická v interiéru jako v exteriéru. Obložení je provedeno v antracitově šedé barvě, zatímco čalounění je dodávané v kůži Nappa s kontrastním červeným prošíváním. Stejné prošívání, můžeme vidět i na palubní desce, výplni dveří, řadící páce či koberečku. Samozřejmostí interiéru jsou nejmodernější informační a bezpečnostní technologie, které se postarají o bezproblémovou jízdu.
Pod kapotou se nachází řada motorů, ovšem ve standardní verzi získate motor o objemu 1,6 litru, který sebou přináší 202 koní a 210 liber-stop točivého momentu. O všechen soulad se postará šestistupňová manuální převodovka, která vás může dostat z nuly na sto za pouhých 7,4 sekund.