Sezóna F1 pro rok 2019 je sice u konce, ovšem pro své příznivce si na závěr připravila speciální překvapení v podobě vlastních parfémů.
Vůně F1
Kolem světa F1 se vždy pohyboval obrovský business s dárkovými a sběratelskými předměty. Například Pirelli nedávno představil stylový reproduktor umístěný v závodní pneumatice. Letošní unikátní předměty přinesli i samotné organizátoři F1, kteří představili sadu unikátních parfémů. Na jejich vzniku se podílela britská parfumérie Designer Parfums. Flakonky by se měly objevit na trhu během března příštího roku.
Během akce pořádané v průběhu velké ceny Abu Dhabi byla odhalena speciální edice tohoto parfému, která dostala unikátní lahvičky inspirované světem F1. Každá z lahviček dostala svůj specifický název. Zlatá lahvička odkazuje na proudění vzduchu. Matně lesklá lahvička zase odkazuje na aerodynamické schopnosti vozů a lesklá lahvička má být vyjádřením exoskeletonu s různými vrstvami.
Lahvičky byly vyrobené pomocí 3D tisku, sofistikovaný design a technologie výroby si vyžádaly také vysokou cenovku přes 232 tisíc korun. To je ovšem cena pouze za limitovanou edici parfémů. V příštím roce by měly vyjít normální prodejní série, kde jedna lahvička vyjde přibližně na 5 830 korun.