Pokud se budete chtít podívat na historii loga společnosti Volkswagen mnoho zábavy vás nečeká. Za svou dlouhou kariéru si totiž prošlo jen nepatrnými změnami. Nová aktualizace loga by však měla přinést velké věci.
Hlavně konzervativně
Volkswagen je automobilka s velice konzervativním přístupem. A tento postoj je znát i na vývoji loga, které je v podstatě stejné od začátku působení této automobilky. Poslední změna přišla v roce 2012 a po šesti letech je tu opět připraveno další omlazení loga, které by však mělo být tentokrát dost výrazné.
Volkswagen prý ztratil část ze své atraktivnosti tím, jak moc se snažil být německý. Nové logo by však mělo pomoci tuto chybku napravit. Nové logo by mělo být více emotivnější a barevnější. Představit by se mělo v příštím roce a automobilka momentálně spolu s několika reklamními agenturami pracuje na tom, aby bylo co nejlepší. Mělo by oslovovat především mladé zákazníky a ukázat jim, že automobil není vůbec překonanou záležitostí i proto, že by jej Volkswagen rád viděl nejen na maskách vozu, ale i na plochách tabletů a telefonů.
Zapomenout na staré časy
Krom inovace chce však Volkswagen tímto krokem i definitivně uzavřít kapitolu jménem Dieselgate. Zároveň chce ukázat, že budoucnost značky patří především novým technologiím s elektromobilitou v čele. Jako první by se měl novým logem pochlubit Golf ve své osmé generaci.
Jak moc velkým vývojem projde současné logo společnosti je otázkou. Jednoduché kruhové logo je součástí značku od počátků, i když původně byla písmena VW umístěna v ozubeném kole. Před válkou k němu přibyla svastika, která všem velice rychle zmizela a ozubené kolo bylo nahrazeno obyčejným kruhem. Barva loga se pak změnila na modrou a to v nejrůznějších odstínech. Zatím největší změnu přinesl rok 2000, kdy se logo stalo plastické.