2014 GMC Terrain je dokonalým příkladem toho, jak se může model vozu odchylovat od své pravé identity a přesto mít úspěch na trhu. Terrain se může klasifikovat jako středně velké SUV, ale stále má uvnitř sebe duši kamionu, což je důvod, proč se jeho svalnatá povaha a celkový vzhled hodí do jeho identity. Nemluvě o motoru s objemem 3,6 litrů V-6, který produkuje na 301 koňských sil a 272 liber-stop točivého momentu. Tato data jen dokládají jeho masivní schopnost prosadit se a vyčnívat tak z řady.
Přestože můžeme slyšet různé názory na změny, které byly provedeny v celkovém pojetí vozů GMC a o to u tak úspěšného vozu jako je Terrain. Na co měnit dobrou věc, že. V případě Terrain to platí dvojnásob.
GMC si je vědoma pro koho prodává a kdo je jejich koncovým zákazníkem. O to víc se snaží dostat pod kůži cílové skupině a upravovat své vozy tak, aby lahodili konečným spotřebitelům. GMC tak opět sází na robustní a svalnatý vzhled vozu Terrain. Při prvním pohledu na vůz si hned všimnete jeho masivního vozu, který ukazuje kdo je tu šampión. Velkorysá dávka chromu společně s úhlovými koly a obrovským chladičem, na kterém se pyšně tyčí nápis GMC ukazuje na pořádné SUV, které se ničeho nezalekne.
Možná si někteří řeknou, že v automobilce GMC nejsou moc kreativní, jenže zrovna v tomto případě to nelze říct tak přesně. GMC zkrátka sází na osvědčenou kvalitu, která potěší každého a funguje to.
Interiér vozu Terrain je pak pravým opakem toho co představuje exteriér. Vše je přehledně uspořádáno a je tu kladen velký smysl pro detail. Ovládací prvky a tlačítka jsou přehledná a ovládání je intuitivní. Kromě nejmodernějších technologií uvnitř vozu je v nabídce i luxusní materiál v podobě saténového potahu či kožených sedaček.
Pod kapotou můžete najít dvě různé verze hnacího ústrojí. První z nich nabídne 2,4 litrový řadový čtyřválec se 182 koňmi a 172 liber-stop točivého momentu. Druhá verze pak nabízí 3,6 litrový motor V-6, která uspokojí na 301 koní a 272 liber-stop točivého momentu.Pro první verzi je pak sprint z nuly na sto proveden za 8,4 sekund a maximální rychlost je na 190km/h. U druhé verze se dočkáme lepšího výsledku v podobě 7,6 vteřin za sprint z nuly na sto a maximální rychlosti 210 km/h.
2014 GMC Terrain je povedené SUV, které vás nikdy nezklame pokud víte do čeho jdete a líbí se vám tento drsný, svalnatý styl vozu.