Subaru Impreza byl představen v roce 1993 jako čtyřdveřový sedan nebo pětidveřový hatchback. Dvoudveřová verze byla uvedena o dva roky později. V prvním kole jste měli na výběr motory od 1,6-1,8 a 2,0 litru. Později se přidali silnější verze 2,2 litru a 2,5 litru. První Impreza sklízela obrovské potlesky na poli automobilových závodů. Technologie a skvělý design vozu dal tomuto jedinečnému kusu přezdívku WRX. Kultovní model WRX STI se zrodil v roce 1994 a druhá generace přišla v roce 2000. Následovaly technologické změny v roce 2002 a další úpravy roku 2007. Motor zůstával, výkon ovšem narůstal. Čtvrtá generace WRX byla odhalena a nabízí nám více agresivní design a 2,0 litrový motor o výkonu 268 koní a 258 liber-stop točivého momentu.
Vizuální působení nové WRX S4 je stále stejné. Nový model nepadl daleko od stromu a WRX vypadá stejně, jako jsme zvyklí. V přední části si můžeme všimnout nepatrných rozdílů v podobě nové stříbrné síťoviny pro mřížku a sání vzduchu u nárazníku. V zadní části vidíme kompletní výbavu pro maximální výkon. Nový difuzor, dvojitý typ výfuku, malý spoiler a mírně upravená designová světla.
Interiér se může pochlubit několika unikátními technologiemi, které přímo kopírují jeho sportovní charakter. Sedadla jsou kompletně zpracována do závodního charakteru, který je ovšem naprosto pohodlný. Povrchová úprava kabiny skvěle ladí s kovovými doplňky v kabině a celé to vytváří překrásný dojem.
Velkou novinkou pro Subaru WRX S4 je silnější 2,0 litrový motor, nahrazující původní jednotku ve standardním WRX. Přeplňovaný čtyř válec generuje 296 koní a 295 liber-stop točivého momentu. Výrazné zlepšení výkonu ocení především milovníci závodních okruhů a oproti předchozí standardní verzi je to znatelné zlepšení výkonu.
Subaru WRX S4 je velmi příjemným překvapením a již nyní se nemůžeme dočkat až jej začneme potkávat na ulicích.